מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי גזע, דם-טבורי ורפואה רגנרטיבית מהעולם: תאי גזע לאבחון רעילות זיהומים.

מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי גזע, דם-טבורי ורפואה רגנרטיבית מהעולם: תאי גזע לאבחון רעילות זיהומים.

בעוד ניתן למצוא ביספנול  A או BPA באוויר, אבק ובמים, לרוב אנו באים במגע עם התרכובת הרעילה בקבוקי פלסטיק חד פעמיים וכוסות של תינוקות.

תוך שימוש בתאי גזע כדי לחקור את ההשפעות של BPA , החוקרים מאמינים שהם מצאו דרך חדשה יעילה כדי לבחון את ההשפעה של מזהמים על תאים אנושיים.

עודכן על ידי מיקי שחם כי רפואה רגנרטיבית או בשמה האחר – רפואת חידוש איברים, המכונה על ידי משרד הבריאות האמריקאי – NIH, "הדבר הגדול הבא ברפואה", מתייחסת בכלליות לטיפול המערב את השימוש של טסיות לתקן ולהאיץ תהליך את הריפוי הטבעי בגוף ולמנוע מרקמות נוספות ניוון הקשור במצבים רפואיים ואסתטיים.

באופן מסורתי, בניסויים בבעלי החיים נעשה שימוש במגוון רחב של מזהמים רעילים, אולם זה יכול לקחת זמן רב, על פי חוקרים מהמעבדה לכימיההמרכז לחקר אקו-הסביבה, האקדמיה הסינית למדעים, ואוניברסיטת קליפורניה בסן דייגו.

"לעומת תנאי ניסוי במעבדה, לתאי גזע עובריים יש יתרון עצום כי הם מציעים את היתרון לצמוח ללא גבול במנות עדיין להחזיק את היכולת להבדיל לחקות התפתחות עוברית, כמעט לכל סוג של תאים של אורגניזם מבוגר" אמר פרופ' פרנצ'סקו פאיירולה "לכן, הם יכולים להיות מנוצלים למבחני התפתחות רעילים, ללא הצורך של ניסויים בבעלי חיים."

מיקי שחם מבהיר, כי מאז שנת 1988, דם טבורי הוא המקור המועדף לתאי גזע לטיפולים המטולוגיים ורפואת חידוש-איברים /רפואה-רגנרטיבית. מחלות וטיפולים רבים באמצעות תאי גזע מדם טבורי ברפואה-רגנרטיבית נחקרים ונוספים כל העת, דוגמת: אוטיזם, שיתוק מוחין, אלצהיימר, ראיה, לב, סוכרת, פרקינסון, שמיעה, אורתופדיה ועוד.

החוקרים התייחסו לדגימות של תאי גזע עובריים בעכבר עם BPA אשר ידוע כגורם למחלות לב, סוכרת, והפרעות התפתחותיות בבני אדם. באמצעות מבחני ביוכימיים מבוססי תאים, הם גילו מפרט מדוד של שכבות ניבטות ראשוניות, כגון האנדודרם האאקטודרם, ובתאים עצביים - שכולן מצביעים על כך BPA יכול לשנות התפתחות עוברית.

"מערכת טוקסיקולוגיה של תאי הגזע הוכיחה את עצמה כמאוד רגיש להשפעות הרעילות הפיזיולוגית של BPA, " הוסיף פאיירולה "מה עוד שמערכת זו ניתנת ליישם על מנת להעריך מזהמים רבים אחרים לרעילות או הקטלנית שלהם ללא הוצאות של מודלים של בעלי חיים לאורך זמן רב."

המחקר פורסם בכתב העת "מדעי הסביבה ".

מיקי שחם – ימשיך לעדכן את הקורא הישראלי בחידושים ותגליות תאי גזע ודם טבורי – בכלל, ורפואת חידוש-איברים /רפואה-רגנרטיבית מהעולם.

מימיו הראשונים בשנת 1988, הבעיה של התחום מציל חיים זה היא ביעילות הנמוכה ביותר של איסוף דם טבורי והמספר המוגבל של תאי גזע שנאספים ועל כן מתאים להשתלה המטולוגית לילדים בלבד.

מיקי שחם פיתח טכנולוגיות ומכשור, אשר לראשונה מאפשרים לאסוף מספר תאי גזע גבוה משמעותית, אשר יכולים לשרת גם השתלות במבוגרים וסדרות השתלות של רפואה-התחדשותית /רפואה-רגנרטיבית למחלות שונות במהלך החיים.

Choose 2023 top UK replica watches online site.
Top breitling replica watches UK online with practical functions for female and male watch wearers.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי