מיקי שחם על: טיפול תאי גזע בשבץ

מיקי שחם על: טיפול תאי גזע בשבץ




מטופלים עם תסמונת פוסט-שבץ יכולים אולי לקבל טיפול עם תאי גזע מהמוח תוך-ורידי, אוליגודנדרוציטים שיחליפו מיאלין, ותאי גזע נוירונים בנוסף לגורמי גידול של תאי עצב. האחרונים יכולים לחדור למחסום דם המוח כאשר שמים אותם בתמיסת אמולסיה.




תאים אלו מהגרים לאזורים של רקמה פגומה במוח כדי לאפשר שיקום. שבץ פתאומי הוא הרסני ויכול להוביל לפגיעה זמנית או קבועה בדיבור, זיכרון, תחושות, ולנזק נוירוני מוטורי. זה מוביל לאזורים לוקאליים של נזק מוחי, יחד עם אובדן נוירונים ותאי מוח אחרים, הנקראים תאי גליה. לפי ליקי שחם, ישנם אזורים במוח הבוגר שמכילים תאי גזע, עם זאת, המספרים שלהם אינם גבוהים מספיק כדי לשחזר תפקוד נוירולוגי.




מצד שני, לדם טבורי יש את היכולת לשנות צורה לצורתם הקודמת של תאים שונים, כולל תאי מוח. תאי גזע מדם טבורי יכולים ליצור תאי גזע מוח מולידים קודמים, כאשר הם ממוקמים בתרבית עם גורם גידול עצב, גורם נוירוטרופי מוחי, גורם גידול גליה, נוירוטרופין, גורם גידול אנדותליאל נימי, וחומרים מזינים. מטופלים עם תסמונת פוסט-שבץ – גם אלו שסובלים ממנה שנים רבות – יכולים אולי לקבל טיפול עם תאי גזע מוח תוך-ורידי,




אוליגודנדרוציטים כדי להחליף מיאלין, ותאי גזע נוירונים בנוסף לגורמי גידול של תאי עצב. האחרונים יכולים לחדור למחסום דם המוח כאשר שמים אותם בתמיסת אמולסיה. תאים אלו מהגרים לאזורים של רקמה פגומה במוח כדי לאפשר שיקום.




לפי מיקי שחם, בנק החיים, מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים. שיטה חלופית היא להכיר תאי גזע מוח נוירונים בנוסף לגורמי הגידול אל תוך מערכת העצבים המרכזית ותעלת השדרה. מטופלים עם היסטוריה של שבץ והיצרות העורק הראשי גם מקבלים גורם גידול של אנדותליאל נימי; תאים מולידים CD34+ וגם CD133+. אף טיפול אפקטיבי לא קיים כרגע למטופלי שבץ עם נזק מוחי, כך שכל טיפול שמציע סיכוי לשיפור הוא אכן חדשות טובות. התגלית של טיפול תאי גזע מביאה תקווה חדשה.



מיקי שחם – בנק דם טבורי "בנק החיים", מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים רפואה התחדשותית רפואה מחדשת רפואה רגנרטיבית Regenerative Medicine Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


מיקי שחם, בנק דם טבורי "בנק החיים", פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם: • השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום • סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה • טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק החיים, בלבד.

Among all the online shops of uk best quality replica watches, this website is the one with the top quality and cheapest price.

swiss cheap fake watches online store offers AAA replica watches!





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי