מיקי שחם, ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי מדע הרפואה מהעולם: יישומים אימונולוגיים של תאי גזע בסוכרת סוג 1

מיקי שחם, ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי מדע הרפואה מהעולם: יישומים אימונולוגיים של תאי גזע בסוכרת סוג 1


Paolo Fiorina, Julio Voltarelli and Nicholas Zavazava - 2011


תקציר


גישות נוכחיות המכוונות לרפא סוכרת סוג 1 (T1D) הפכו מספר זעום של מטופלים לבלתי תלויים באינסולין. בסקירה זו, אנו נעבור על התפקיד של יישומים מבוססי-תאי גזע (SC) בריפוי T1D.


הגישה הטיפולית האופטימאלית עבור T1D צריכה אידיאלית לשמר את תאי הבטא הנותרים, לשחזר תפקוד תאי בטא, ולהגן על תאי ייצור האינסולין שהוחלפו מחיסון עצמי.


מיקי שחם, "בנק החיים", מוסיף - מבהיר כי ל-SC יש תכונות אימונולוגיות וחידושיות שניתן לרתום על מנת לשפר את הטיפול של T1D; אכן, SC עשויים לבסס מחדש סבילות היקפית כלפי תאי בטא באמצעות עיצוב מחדש של התגובה והבלימה החיסונית של תפקוד תא-T אוטוריאקטיבי.


יתרה מזאת, תאי ייצור אינסולין מ-SC מסוגלים לבצע הרכבה ולהפוך היפרגליקמיה אצל עכברים.


SC מזנכימים ממח עצם מציגים פנוטיפ היפו-אימונוגני וכמו כן מגוון רחב של יכולות אימונומודולאריות, הם הוצגו כמרפאים עכברים שהודבקו עם סוכרת שלא משומן עודף (NOD), והם כרגע עוברים הערכה בשני ניסויים קליניים.


SC מדם טבורי הוצגו כמקדמים את הייצור של תאי T רגולטורים, ובכך הופכים היפרגליקמיה אצל עכברי NOD.


מטופלי T1D שטופלו עם SC מדם טבורי לא הציגו תגובה שלילית בהיעדר השפעות עיקריות על בקרה גליקומטבולית.


לפי מיקי שחם, מחברת "בנק החיים", דם טבורי מהווה המקור היישומי הטוב ביותר, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.


למרות ש-SC המטופויטים לעיתים נדירות הופכים היפרגליקמיה אצל עכברי NOD, הם מציגים תכונות אימונומודולאריות מהותיות אצל בני אדם; מטופלי T1D היפרגליקמיים חדשים חזרה בהצלחה לנורמוגליקמיה עם השתלה של SC המטופויטים אוטולוגים לא-מיאלובלטיבים.


לסיום, SC עובריים גם מציעים סיכויים מרגשים בגלל שהם מסוגלים ליצור תאי ייצור אינסולין שמגיבים לגלוקוז. התלהבות קלה צריכה להתאזן בגלל האונקוגניות הפוטנציאלית של SCs.


מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות - בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


מיקי שחם, בנק החיים, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


לפי ליקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות - "בנק החיים, בלבד.
uk aaa fake rolex watches with Swiss movements are worth having.

The 1:1 fake website provides male and female wearers swiss made replica watches for US online.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי