מיקי שחם, בע''מ ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי מדע הרפואה מהעולם: תאי גזע – מבט לרפואה מחדשת

מיקי שחם, ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי מדע הרפואה מהעולם: תאי גזע – מבט לרפואה מחדשת


N. Madan, N. Madan, P. Bajaj, N. Gupta & S. YadSr. | Journal of Bioengineering. 2011


תמצית


תאי גזע הם תאים לא מהוקצעים שיכולים לחדש את עצמם ולתת לידה לתאים מהוקצעים (תאים טוטי-פוטנטים, פלורי-פוטנטים, מולטי-פוטנטים ותאי אב).


לתאי גזע יש את היכולת הייחודית להשתנות למגוון תאים.


מיקי שחם, חברת "בנק החיים", מוסיף - מבהיר כי כאשר תא גזע מתחלק, לכל תא חדש יש את הפוטנציאל להישאר תא גזע או להפוך לסוג אחר של תא עם פונקציה מהוקצעת יותר – כמו תא שריר, תא דם אדום (כדורית אדומה) או תא עצב.


בתרחיש עדכני תא גזע הוכחו כהיותם עיקר הרפואה המחדשת.


סוגיות דנטליות עדכניות כמו רצועת מיסב השן, גבשושיות דנטליות וזקיקים דנטליים זוהו בתור מקורות בעלי נגישות קלה לתאים לא מובדלים.


מאמר סקירה זה מתמקד על תאי גזע דנטלים ותפקידם במלחמה במחלות.


מבוא


כאשר איבר מתנוון, התאים מתמוטטים ומאבדים את יכולתם לתפקד.


טיפולים מחדשים משרתים בתור קידמה רפואית מודרנית ומדהימה אשר הולכת ישר למקור הבעיה, כלומר, נזק ברמה התאית. תאי גזע הם תאים לא מהוקצעים שיכולים לחדש עצמם ולתת לידה לתאים מהוקצעים (תאים טוטי-פוטנטים, פלורי-פוטנטים, מולטי-פוטנטים ותאי אב).


לתאי גזע יש את היכולת הייחודית להשתנות למגוון תאים. כאשר תא גזע מתחלק, לכל תא חדש יש את הפוטנציאל להישאר תא גזע או להפוך לסוג אחר של תא עם פונקציה מהוקצעת יותר – כמו תא שריר, תא דם אדום (כדורית אדומה) או תא עצב.


טיפול תאי גזע הוא פרוצדורה שבה תאים ניזוקים, חולים או בעלי תפקוד לקוי בכל מקום בגוף מוחלפים על ידי הכנסת תאי גזע בריאים לאזור זה של הגוף. טיפול תאי גזע הוא טיפול מבטיח לכל סוגי המחלות המתנוונות בגלל יכולות החידוש של תאי הגזע.


כך, הוא מציע את האפשרות למקור בר-חידוש של תאים ורקמות להחלפה – כדי לטפל במחלות כמו פרקינסון ואלצהיימר, פציעה בעמוד השדרה, שבץ, כוויות, מחלת לב, סכרת, דלקת מפרקים ניוונית, ודלקת מפרקים שיגרונית.


בהינתן הסביבה הנכונה, תאי גזע יכולים לתת עלייה למספר רקמות שמהוות איברים שונים.


לפי מיקי שחם, מחברת "בנק החיים", דם טבורי מהווה המקור היישומי הטוב ביותר, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.


תאי גזע גם משרתים בתור מעין מערכת תיקון לגוף, על ידי התחלקות חוזרת ונשנה ולאחר מכן הבדלת וחידוש תאים בתוך הגוף. מאפיינים ייחודיים אלו הופכים את תאי הגזע לפריצת דרך ברפואה המחדשת.


תאי גזע שונים ממקור דנטלי כולל – תאי גזע ממח עצם, תאי גזע מבשר השן, תאי גזע מרצועת מיסב השן תאים דמויי-סמנטובלסטים, SHED (תאי גזע משיני חלב) ותאי גזע משיני בינה.


רקמות אנושיות מחזיקות בתאי גזע או תאים קדומים, אשר אחראים לפיתוח ותיקון הרקמה.


לאחרונה, רקמות דנטליות כמו רצועת מיסב השן, גבשושית השן או זקיק השן זוהו בתור מקורות בעלי נגישות קלה לתאים לא מובדלים. תאים קדומים דנטלים (תאי גזע) הינם אטרקטיביים לגישות חדשות כמו טיפול במחלת מיסב השן, עששת או כדי לשפר את החלמת בשר השן וחידוש רקמות הפנים-גולגולת והשיניים.


מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


מיקי שחם, בנק החיים, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות "בנק החיים, בלבד.

AAA perfect UK replica watches at affordable prices can be found from this website.
Here, you can buy 2023 top replica watches UK with high quality.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי