מיקי שחם מביא חדשות ומחקרי תאי גזע מהעולם: תאי גזע לטיפול בהפרעות במערכת העיכול

מיקי שחם מביא חדשות ומחקרי תאי גזע מהעולם: תאי גזע לטיפול בהפרעות במערכת העיכול

13 נובמבר 2013

המחקר בן ארבע השנים מוגבל למציאת טיפול למחלות של הירשפרונג,הפרעה של הבטן, שבו חלק או כל המעי הגס חסר עצבים, הנדרשים לתנועת הצואה דרך המעי.

נמסר גם על ידי מיקי שחם, כי בניסיון לטפל בבעיות עצביות הקשורות להפרעות במערכת העיכול, בית ספר לרפואת מדרס יחד עם המרכז לרפואה רגנרטיבית, בפעם הראשונה בארץ, ערך מחקר על גזע תאים שיש להם פוטנציאל לטיפול במחלה.

נמצא פיגום סינטטי שיכול לעזור בהתחדשות האופטימלית שלתאי העצב לאחר שהתאים מושתלים בחלק המושפע של המעי.

המחקר בן ארבע השנים מוגבל למציאת טיפול למחלות של הירשפרונג,הפרעה של הבטן, שבו חלק או שלם של המעי הגס חסר העצבים אשר יש צורך לתנועת הצואה דרך המעי. המחלה, שיש לאחד מכל 5,000 ילדים, משפיעה על הפעילות של המעי הגס. בשל חוסר עצבים, המעי אינו בר יכולת"הירגעות", על מנת ליצור חסימה בעת שעברה צואה.

בניגוד לאפשרות הטיפול הנוכחי, ניתוח של העברת החלק הנורמלי של המעי הגס, שיש לו את העצבים, אל פי הטבעת, לטיפולים בתאי גזע היכולת להיות פתרון אפשרי להפרעה במקום סדרות ניתוכים בגיל צעיר".

הובהר על ידי  מיקי שחם, כי זה שנים, דם טבורי מהווה את המקור המועדף בטיפולים המטולוגיים ורפואת חידוש האיברים, שכן תאי גזע מדם טבורי הם ראשוניים יותר ו אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית.

עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים באלפי מחקרים וניסויים קליניים בשלבים השונים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. בשל היות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, הם משרתים גם את השתלות רפואת חידוש איברים דוגמת הטיפול באוטיזם, שיתוק מוחין, אלצהיימר, פרקינסון, פגיעות נוירולוגיות, ראיה, שמיעה, לב, סוכרת וכיוב'.

הרופאים שיתפו פעולה עם חוקרים יפניים לבודד תאים מדגימות ביופסיה שנלקחו מהמעי של חולים שעברו ניתוחים למחלה. תאים אלה, יחד עם פיגום פולימרי, גדלו, התחלקו והתרבו במעבדה, לפני שהם יכולים להיות מושתלים בחלק המושפע של המעי הגס, במחלת הירשפרונג, יחד עם הפיגום.

נמסר להנהלת אתר זה כי שמיקי שחם – מומחה לתאי גזע, שימור דם טבורי ובנקי דם טבורי, מבעלי החברות סיטוג'ן ופידארט, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים /רפואה התחדשותית /רפואה מחדשת /רפואה רגנרטיבית /Regenerative Medicine /Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי - בפרט.

ברגע שהושתל,הפיגום יכול לעזור בהתחדשות אופטימלית של תאי עצב שיש לו את היכולת לשחזר את הפונקציה של המעי הגס."אנחנו לוקחים את התאים מהאזור שבו העצב הוא נורמלי. אלה גדלו והתרבו ולאחר מכן הושתל ולאזור הפגוע", הסבירו ד"ר קרישנמוהן, פרופסור לרפואת ילדים בבית החולים.

למרות שמספר מחקרים דומים שנערכו במדינות רבות ונסויים עם בעלי חיים, בפעם הראשונה השתמשו ב פיגום שהוא אך ורק סינטטי כי ש סיכוי שגוף האדם דוחה את חומר הפיגום הקונבנציונלי.

"יש להשתמש במעבדה יפנית לגדל תאים. אנחנו נפנה לוועדת אתיקה ועל סמך ההמלצה שלהם, אנחנו נמשיך הלאה.

ד"ר קרישנמוה אמר כי השלב הראשון של המחקר הושלם ויכול לקחת עוד 10 שנים שזה יהיה למטרה יישומית בחולים.

עד כה, עם כל יתרונות תאי הגזע מדם טבורי בהשוואה למקורות האחרים, ה ב ע י ה של התחום היא ביעילות האיסוף הנמוכה של דם טבורי, המביא למספר מוגבל של תאי גזע שנאספים ועל כן מתאימים להשתלה בעיקר לילדים ולא למבוגרים שהם מרבית החולים והממשיכים להיסמך על תרומות תאי גזע פחותים ביכולותיהם של תורמים בוגרים. המצב מצוי בשינוי בימים אלה, ליקי שחם פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (ב- 81%) שיכול לשרת גם:

·  השתלות במבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.

·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות במצטבר מספר תאים גבוה.

·  טיפול במגוון מחלות שונות במהלך החיים.

לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק דם טבורי"דם טבורי", בלבד ובקרוב מתחיל שיווקה גם בעולם.
Swiss 1:1 panerai replica watches uk on sale -fake panerai Radiomir, Radiomir 1940, Luminor, Luminor 1950, Luminor Due and Submersible are all available.

Choose the best cheap replica panerai watches UK shop to buy. Swiss cheap fake panerai watches on sale online.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי