מיקי שחם מביא חידושי ומחקרי תאי גזע מהעולם: פריצת דרך: בשר סינטטי למאכל עשוי מתאי גזע

מיקי שחם מביא חידושי ומחקרי תאי גזע מהעולם: פריצת דרך: בשר סינטטי למאכל עשוי מתאי גזע

בשנה שעברה, מדענים יצרו ההמבורגר שגודל במעבדה לראשונה בעולם ולכל הדעות טעמו לא רע. למרבה הצער, העלות של קציצה אחת היא 385,000 $. כעת, חוקרים אירופיים פיתחו טכניקת ייצור לבשר סינטטי בעלויות נמוכות בהרבה.

נמסר עוד על ידי מיקי שחם כי הביקוש העולמי לבשר עולה בהתמדה. זה טרנד שגורם לזיהום סביבתי מוגבר, צריכת אנרגיה, סבל של בעלי חיים, וההתפשטות של מחלות שמקורן בבעלי חיים.

זו הסיבה שהבשר בתרבית נראה יותר ויותר פתרון אפשרי, למרות תגובת הקבס שבדרך כלל מלווה את הלקוח הפוטנציאלי.

הוסבר על ידי מיקי שחם, כי מאז שנת 1988, דם טבורי הוא המקור המועדף לתאי גזע בטיפולים המטולוגיים ורפואה מחדשת /רגנרטיבית.

עשרות רבות של מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרות בניסויים קליניים ברפואה רגנרטיבית. בשל היות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לכ 250 סוגי תאי הגוף השונים, הם משרתים גם השתלות דוגמת טיפול באוטיזם, שיתוק מוחין, אלצהיימר, ראיה, לב, סוכרת, אורטופדיה וכיוב'.

ואכן, כפי שמודגם במאמר מערכת בטיימס בשנה שעברה: "איזה אבסורד זה לדמיין את כל הבשר שלנו יום אחד מיוצר על ידי תהליך תרבית? לא הרבה יותר מגוחך מלדמיין את כל הבשר שלנו ממשיך להיות מיוצר כפי שהוא עכשיו ".

כאמור, אפשרי כבר לעשות בשר מתאי גזע. הטכניקה פותחה על ידי פיזיולוג מאוניברסיטת מאסטריכט - מארק פוסט, שייצר קציצת בשר בקר מאלף רצועות בשר זעירות בתרבית תאי הגזע של פרה אחת.

עורכי האתר מוסיפים כי מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, ימשיך לעדכן את גולשי האתר בחידושי תאי הגזע ודם טבורי – בכלל, ורפואה מחדשת /רפואה רגנרטיבית.

זו התקדמות טכנולוגית "המהפכה החקלאית הגדולה ביותר מאז הביות של בעלי חיים. "

אבל לדברי ביולוגים, אם כי היתרונות הפוטנציאליים של בשר בתרבית הם ברורים, אין שום ערובה לכך שאנשים ירצו לאכול אותו.

לשם כך, הם פיתחו מודל ידידותי לסביבה להפקת בשר ירוק יותר, אתי - אחד שיש בו מפעלים מקומיים בקנה מידה קטנה, כי הם לא רק אפשריים מבחינה טכנולוגית, אלא מקובלים גם מבחינה חברתית.

לפי הכותרת של מאמרם, שהם מקווים לראות "כל כפר עם מפעל משלו ".

מאידך, תוך שימוש בממצאי המחקר הנוכחי, הם פתחו הליך ייצור שמתחיל בבקבוקון של תאים שנלקחו מבנק תאים ומסתיים בבשר טחון מוכן לבישול...

הבעיה של התחום מציל חיים זה היא ביעילות הנמוכה של איסוף הדם והמספר המוגבל של תאי גזע שנאספים ועל כן מתאימים להשתלה מוגבלת.

מיקי שחם פיתח את שתי טכנולוגיות ומכשירי הסיטוג'ן- הטכנולוגיות הראשונות בעולם באמצעותן ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (ב- 33% וב- 81%, בהתאם למכשיר) שיכול לשרת גם: השתלות במבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום, סדרות השתלות של רפואה מחדשת / רפואה רגנרטיבית, הדורשות במצטבר מספר תאים גבוה וטיפול במגוון מחלות שונות במהלך החיים.

עפ"י מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק דם טבורי"דם טבורי", בלבד ובקרוב מתחיל שיווקה גם בעולם.
What kinds of Swiss fake watches are worth having? UK 2021 perfect breitling fake watches with cheap price and high quality.

Omega Super Clone Watches UK Centre - Perfect Omega replica watches UK with best prices





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי