מיקי שחם מביא חידושי ומחקרי תאי גזע: האטת בריחת תאי גזע.

מיקי שחם מביא חידושי ומחקרי תאי גזע: האטת בריחת תאי גזע.

כל מכשיר אלקטרוני שמטרתו לתפקד בתוך הגוף מסתמך על, חלקים גמישים, קטנים ותרמילים ביולוגיים, למשל. תאי גזע שעברו מניפולציה, מסוגלים לתקן כמעט כל נזק.

אבל איך הכי טוב לטפח סוגים מסוימים של תאים ולדרבן אותם לפעול בגוף עדיין נסתר. לדברי חוקרים מאוניברסיטת רוצ'סטר, הם פיתחו חומרים שעשויים להיות לעזר רב.

נמסר על ידי מיקי שחם כי אחת הבעיות עם תאי גזע היא שהם לא נשארים במקום. כאשר רופאים משתילים לב, כלי דם ותאים בלב שניזוק מהתקף לב, התאים נדדו משם בזרם הדם תוך שעות.

באוניברסיטת רוצ'סטר, דניאל בנואה ארז תאים בעטיפת הידרוג'ל והניח אותו על העצם שנועדה לריפוי.

הידרוג הם פולימרים שסופגים מים והמרקם שלהם דומה לזה של רקמת גוף. לפעמים הם משמשים לגידול תאי גזע במעבדה. אבל בנואה רצתה להשתמש בם כדי לגדל תאים בגוף.

מיקי שחם מבהיר, כי מאז שנת 1988, דם טבורי הוא המקור המועדף לתאי גזע בטיפולים המטולוגיים ורפואה מחדשת /רגנרטיבית.

מחלות וטיפולים רבים באמצעות תאי גזע מדם טבורי ברפואה רגנרטיבית נחקרים ונוספים כל העת, דוגמת: אוטיזם, שיתוק מוחין, אלצהיימר, ראיה, לב, סוכרת, אורטופדיה ועוד.

הנקבוביות בג'לים הם קטנים, כך שתאי הגזע לא יכולים היו להימלט. העטיפות נועדו להתמוסס תוך כמה שבועות - לאחר שהתאים החלו את העבודה אבל לפני שהגוף מזהה אותם כפולשים ויוצא במתקפה חיסונית.

מיקי שחם ימשיך לעדכן את גולשי האתר בחידושי תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואה מחדשת /רפואה רגנרטיבית.

בנואה דיווחה לאחרונה בכתב עת לחומרים ביולוגי שזה עבד בעכברים. אם העטיפות יעבדו על חולים אנושיים, רופאים יכולים למקם תאי גזע כדי לתקן מבנים מסובכים ביותר.

משום שכמה רקמות להחלים מהר יותר מאחרים, בנואה הוכיחה כי הידרוג שונה מביא למסיסות בקצב שונה.

"מה שאנחנו זקוקים לו היא דרך לשלוט בכמה זמן הידרוג נשאר באתר." בנואה אמרה בהודעה לעיתונות. "ההצלחה שלנו פותחת את הדלת עבור סוגים שונים של תיקון עצם"

הסיבוב הראשון בודק אם תאי גזע יכולים לעזור בבעיה זו או אחרת, חוקרים יכולים כעת לפנות לחקור כיצד לגרום להם לעבוד טוב יותר.

מימיו הראשונים, הבעיה של התחום מציל חיים זה היא ביעילות הנמוכה של איסוף דם טבורי והמספר המוגבל של תאי גזע שנאספים ועל כן מתאימים להשתלה לילדים בלבד.

מיקי שחם פיתח טכנולוגיות ואביזרים, אשר לראשונה מאפשרים לאסוף מספר תאי גזע גבוה משמעותית (ב- 33% וב- 81%, בהתאם לאביזר), שיכול לשרת גם השתלות במבוגרים וסדרות השתלות של רפואת חידוש איברים / רפואה רגנרטיבית למחלות שונות במהלך החיים.

Wish you find your US best quality rolex replica watches online.

Cheap and quality, Swiss best luxury uk replica cartier watches with best movements are suited for men and women.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי