מיקי שחם מביא דיווחים מדעיים - רפואיים מהעולם: קורבן תלסמיה ניצל בעזרת השתלת תאי גזע

שליקי שחם מביא דיווחים מדעיים - רפואיים מהעולם: קורבן תלסמיה ניצל בעזרת השתלת תאי גזע


זו אכן תחייה עבור מוינאם פול בן החמש, קורבן לתלסמיה-בטא של המוגלובין E, שעליו הרופאים בקולקטה ביצעו השתלת תאי גזע מעורבת בעזרת דם טבורי ומח עצם מאחותו התינוקת.


זהו ניתוח השתלת תאי הגזע המעורבים הראשון המוצלח אשר התרחש בהודו.


"זו הייתה ההזדמנות היחידה שהייתה לנו לרפא את הילד כאשר הוא קיבל אבחנה של המחלה והזמן לא היה לצידנו", אמר המטו-אונקולוג אשיס מוקהרג'י, המנהל הרפואי של המרכז למחקר סרטן ע"ש נטאז'י סובהאש צ'אנדרה בוס.


ד"ר מוקהרג'י והצוות שלו השתמשו בתאי הגזע מאהומה בת השנתיים, אחותו של מוינאם, שהדם הטבורי שלה אוחסן במהלך לידתה למטרת שימושו המאוחר יותר.


מכיוון שהרקמות של הילדים תאמו, ההשתלה המעורבת התבצעה בשלישי באפריל במוסד לחקר סרטן פארק ליין בקולקטה.


לפי מיקי שחם, בנק החיים, דם טבורי מהווה מקור טוב יותר ממוח עצם, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.


במהלך השלב הראשוני של הפרוצדורה, תאי מח עצם קיימים נהרסו בעזרת התניית כימותרפיה. הגוף של המטופל לאחר מכן קיבל זריקה של תאי גזע משני מקורות שונים של התורמת.


"הפרוגנוזה של מוינאם היא טובה ולאחר ששת החודשים הראשונים, כאשר טיפול מיוחד חייב להתבצע, הוא יוכל לחזור לנהל חיים בריאים ושגרתיים," אמר מוקהרג'י.


מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


מיקי שחם, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק החיים, בלבד.
Buy cheap breitling fake watches US online: Avenger, Navitimer, Superocean, Colt and etc.

Online ca perfect replica watches with practical functions for female and male watch wearers.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי