מיקי שחם, ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי חדשנות רפואית מהעולם: טיפולים חדשים בדם טבורי

מיקי שחם, ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי חדשנות רפואית מהעולם: טיפולים חדשים בדם טבורי


תאי הרג טבעי


תאי הרג טבעי (NK) הם תת-סוג של לימפוציטים מחזוריים (בערך 10-20%) עם פונקציות חשובות המתקשרות לחסינות מולדת ורגולציה של המטופויזה.


מיקי שחם, חברת "בנק החיים", מוסיף - מבהיר כי תאי הרג טבעי הובאו לשימוש בהצלחה בטיפול בסרטן, והשימוש שלהם בתצורה זו ממשיך להתרחב. Ruggeri et al דיווחו על היתרונות של תאי הרג טבעי בתצורה של השתלת HSC עם קולטן דמוי-אימונוגלובולין הרג (KIR ) ללא התאמת ליגנד; ממצא זה עודד את ההתחלה של ניסויים המשתמשים בגישות חדשות מבוססות-תאי הרג טבעי להשתלת HSC בכמה מרכזי השתלה ברחבי העולם.


תאי הרג טבעי יכולים להתבודד מדם טבורי בעזרת שיטות ברירה אימונומגנטיות המשומשות במידה נפוצה בתרומות אפרזיס בוגרות.


למרות שרוב החקר הלא קליני על תאי הרג טבעי מדם טבורי השתמש בדם טבורי טרי, תאי הרג טבעי יכולים להתבודד מדם טבורי בשימור קריוגני או מופשר, מה שהופך את הגישה המעשית הזאת לישימה יותר.


מחקרים קודמים של תאי הרג טבעי מדם טבורי הראו תוצאות מעודדות עם יתרונות לפוטנציאל טיפולי בהשוואה לתאי הרג טבעי ממח עצם ו/או דם היקפי.


ניתוח רטרוספקטיבי עדכני יותר של תוצאות השתלת דם טבורי באוניברסיטת מינסוטה לא הצליח לתמוך בחיפושי שתל המתבססים על חוסר התאמת ליגנד KIR; עם זאת, מחקרים ממשיכים להציע יתרון של תאי הרג טבעי אשר נלקחו מדם טבורי, ומחקר נוסף נדרש בבירור כדי לקבוע את הערך של תאי הרג טבעי מדם טבורי.


מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות - בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


מיקי שחם, בנק החיים, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות - "בנק החיים", בלבד.
Here, you can find aaa canada cheap replica watches on sale.

All kinds of swiss exact cheap replica watches keep in stock! All the hot-selling models are available!





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי