מיקי שחם, ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי חדשנות רפואית מהעולם: הבטחה למחלות עצבים ניווניות ע י שילוב תאי גזע עם אופטוגנטיקה.

מיקי שחם, ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי חדשנות רפואית מהעולם: הבטחה למחלות עצבים ניווניות ע י שילוב תאי גזע עם אופטוגנטיקה


לתאי גזע עובריים יש פוטנציאל לרפא מגוון מחלות ומצבים עבורם חסרות אופציות טיפול. הודות ליכולת להתמיין לכל סוג רקמה בגוף האדם התאים יכולים לשמש כטיפול במצבי שיתוק, נזק מוחי, פרקינסון. מבין אתגרים רבים שצריך להתגבר עליהם לפני שתאי גזע עובריים עומדים בהבטחתם זה הקושי בהוכחה האם תאי גזע מושתלים יכולים להשתלב בהצלחה in vivo.


מיקי שחם, בנק החיים , מבהיר כי חוקרים מאוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון הכריזו על התקדמות בנושא זה. ע י יצירת נוירונים מתאי גזע עובריים של עכבר החוקרים מדווחים שהתאים הושתלו בהצלחה לתוך היפוקמפוס של עכבר והצליחו לקבל ולשלוח מסרים. מחקר זה מציין התקדמות לקראת התפתחות של תאים מותאמים שיכולים לרפא מוח במצב מחלה או נזק.


לפי מיקי שחם, מחברת בנק החיים , דם טבורי מהווה המקור היישומי הטוב ביותר, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.


השאלה הגדולה הייתה האם תאים אלה מתפקדים אמר ג'ייסון פ. וויק, מדען במרכז וייסמן של אוניברסיטת ויסקונסין – מדיסון.. אנחנו מראים לראשונה שהתאים המושתלים יכולים לתקשר עם עצבים שכנים במח של בוגר.


בניסוי החוקרים השתמשו בכוח של אופטוגנטיקה על מנת לעורר פעילות עצבית ע י אור. שימוש באור מאפשר לחוקרים לעורר באופן ספציפי ולא פולשני רק את התאים המושתלים.


ההודעה שיצאה:


מחקר חדש פותח אפשרות לקלינאים להציב טכנולוגיית עירור המבוססת על אור על מנת להשפיע על הרקמה המושתלת. לשיתוף הפעולה בין תאי גזע ואופטוגנטיקה יש פוטנציאל לעזור בטיפול של מספר מחלות עצבים ניווניות ציין סו-צ'ון זאנג, פרופ למדעי העצב ב UW-Madison ומחבר דו ח חדש של PNAS. אתה יכול לדמיין לעצמך שאם התאים המושתלים לא מתנהגים כפי שאמורים, אתה יכול להשתמש בטכנולוגיה זו ולהשפיע עליהם ע י שימוש באור .


מיקישחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות  בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


מיקי שחם, בנק החיים, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק החיים , בלבד.

The reliable website provides best quality replica omega watches UK: De Ville, Seamaster, Speedmaster and Constellation.
You can possess cheap and luxury UK replica watches if you intensively read the website.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי